Zależności kernel-2.2.19?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Śro, 27 Cze 2001, 10:22:57 CEST

On Tue, 26 Jun 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]

[...]

> Nie wiem co trawa dłużej .. kilka sekund pracy skryptu geninitrd czy
> dziesiatki minut poświecone na konfigurowanie i kompilacje kernela.

OK, dobra, już się podddaję :-)

> Jacek co by nie mówić to jednak nie masz racji. To nie jest kilka KB
> Porównaj sobie rozmiar kernela własnego z dystrybucyjnym. Porównaj sobie

Nie jest tak źle - powywalałem wiele rzeczy, których nie potrzebowałem ;-)
No i od czego jest bzImage...

Moja niechęć do geninitrd wynika pewnie z tego, że jest to jeszcze jedno
narzędzie, dodatkowa komplikacja przy użyciu której można coś jeszcze
popsuć. No i poza tym nie wiem, jak to stosować...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl