problem ze startem postfixa?

Śro, 27 Cze 2001, 16:26:38 CEST

On Wed, 27 Jun 2001, Blues wrote:

> Pozwala mi to na elegancki wglšd ile kto ma poczty poprzez jedno
> ls -l |less
>
> Poza tym ustawiam sobie quote na partycje, na ktorej jest poczta i mam z
> glowy zabawe z miejscem. Ktos mi tu moze powiedziec, ze na user'a na Home
> mozna ustawic, ale to nie jest to, bo zwykle suma quot userow przekracza
> wolne miejsce. I w momencie, gdy przybywa kont mozna sie w pewnym momencie
> zdziwic...
>
> $HOME/Mail uwazam za rozwiazanie dla maniakow bezpeczenstwa (no offense :)

Znaczy się nawet jeżeli by ktoś chciał to moze sobie w tym katalogu używać
maildir. Ma to dodatkowo tą korzyść ,ze przy sporym ruchu można na pocztę
przeznaczyć szybsze zasoby dyskowe (na xfs czy reiserfs czy też jakieś
urządzenie na macierzy czy cos koło tego). Takie podejście zreszta IMHO
ułatwiałoby trzymanie jednocześnie kont wyłącznie pocztowych (?).