problem ze startem postfixa?

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Czw, 28 Cze 2001, 03:10:59 CEST

On Wed, 27 Jun 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Znaczy się nawet jeżeli by ktoś chciał to moze sobie w tym katalogu używać
> maildir. Ma to dodatkowo tą korzyść ,ze przy sporym ruchu można na pocztę
> przeznaczyć szybsze zasoby dyskowe (na xfs czy reiserfs czy też jakieś
> urządzenie na macierzy czy cos koło tego). Takie podejście zreszta IMHO
nawet mozna po jakiejs codzie, nfsie (tfu !!!), smb, ncp, etc... i jak
masz nfs udostępniony rw dla kilku smtp-hostow to one mogą bezpiecznie
dorzucać pocztę do tego maildira nie wiedząc nic o sobie, etc..
> ułatwiałoby trzymanie jednocześnie kont wyłącznie pocztowych (?).
zerkijcie na np. vmailmgr czy vpopmaila..

hunter