(fwd) kloczek: SPECS aide.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 27 Cze 2001, 18:14:03 CEST

On Wed, 27 Jun 2001 18:11:50 +0200 (CEST), you wrote:

>Sęk w tym, że nikomu się nie chce :)

No co chcesz, taka pogoda a ja przed kompem siedzę zamiast przynajmniej
zakuwać. Idę do laski i leje na wszystko :)

>Gdyby nie to to na płytach 800MB byśmy się już nie mieścili :)))

A ja i tak nie używam w całości PLD, kernel mi nie odpowiada, a płytek z
PLD i tak nigdy nie nagrywałem. Aide używam od dłuższego czasu więc
wpadłem na pomysł że można to w sumie do PLD wrzucić :) więc wykonałem,
myślałem że ta dystrybucja to właśnie coś takiego czyli ktoś coś
potrzebuje/chciałby to sobie robi.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć