(fwd) kloczek: SPECS aide.spec

Śro, 27 Cze 2001, 19:16:06 CEST

On Wed, 27 Jun 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
[..]
> A ja i tak nie używam w całości PLD, kernel mi nie odpowiada,

Jęśli chodzi o wątpliwości związane z modularnościa to spróbuj .. IMHO
raczej nie będziesz żałował :)
Jeśli chodzi o jakieś inne wątpliwoasi/obiekcje to nie kryj ich. Może
akurat dostrzegasz coś z czego nikt z nas sobie nie zdaje sprawy.

> Aide używam od dłuższego czasu więc
> wpadłem na pomysł że można to w sumie do PLD wrzucić :) więc wykonałem,
> myślałem że ta dystrybucja to właśnie coś takiego czyli ktoś coś
> potrzebuje/chciałby to sobie robi.

Ty dorzuciłeś swoja widzę na temat tego softu, a my wiedzę na temat tego
jak to możliwie dobrze spakowa. Dołożone zostały też pewne elementy które
z pónktu widzenia zasobów z analogicznymi cechami powinny być w pakiecie
(np. brak skryptu do wołania z crontaba) i chyba nie wyszło to tak źle. W
sumie pracowały nad tym pakietem trzy osoby i raczej wyszło coś ciekawego
:) Można sobie tylko wyobrazić ile razy dłużej trwałaby taka grupowa praca
bez cvs :)

Na dłużą metę zysk jest raczje obopólny. Na krótką zapewne wydawać
by się mogło, że niemal żaden (lub wręcz strata .. czasu :).

Tak bajdełejem to zdaje się, że aide po instalacji wymaga inicjacji. Nie
wiem czy można skompletować taki plik konfiguracyjny który byłby
uniwersaly i/lib czy stan systemu w którym jest to osadzane nie mógłby
posłużyć jako źródło pewnych danych istotnych przy kompletowaniu pewnych
elementów tego pliku. Jeżeli tak by było w istocie to może dałoby się
wręcz skompletować automatyczne osadzanie tego pakeitu w systemie (?).