Dwa a nie trzy

Pią, 19 Kwi 2002, 12:06:36 CEST

Ale palnałem gafę i jeszcze nikt mi jej nie wytknął :)
Są tylko dwa adresy w commit listach: From: i adrresy list na które to
wpada.
Byłem na ważnej rozmowie z szefową i uświądmiłem sobie w trakcie kiwdy do
mnie mówiono co strzeliłem i .. potem już tylko myślałem jak tą rozmowę
najszybsiej skończyć :o)

Reszta że nie ma to związku z pierwotmnymi powodami zmian, a jakakolwek tu
zmiana nie przeciwdziała żadnemu z trzech jest niemniej prawdą.