Już po ..

Pią, 19 Kwi 2002, 12:17:47 CEST

Marcin poradziłę żeby każdy temat omawiać w osobnym liscie czyli bedzie
ich cała seria.

Dotarło do mnie wreszcie że w zasadzie jest już po niejako kryzysie. W
zasadzie sam to nawet napisałem omawiajać już to że nie ma juz zagrożenai
ze strony kontaktu z LDP.

Czyli minimalna zmiana która dać by mogła maksimum efektu została już
wykonana w zeszłą niedziele. Sertgiusz nie ma juz powodów mieć RW w repo,
a i też ni ma pwodów żeby mu to zwracać. Reszta potencjalnych koniecznych
zmian straciła sens z racji braku bezpośrednich zagrożeń. Resztę możemy
próbować rozstrzybgać na spokojnie.