Xchat i tłumaczenie

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 29 Kwi 2002, 16:43:47 CEST

On Mon, 29 Apr 2002 14:39:00 +0200
"Marcin Wojtczuk (FastViper)" <fastviper w poczta.onet.pl> wrote:

> "Sprawdzam adres warszawa.ircnet.pl.." -> rozwiązuję adres ?

Szukam adresu. Pasuje? ;]

> "FastViper udziela prawa głosu FastViper" - ja bym wywalił "prawa"

Wydaje mi się, że to tak trochę dziwnie. Bo jednak to jest prawo do głosu.
Ja nie daje nikomu głosu. Oczywiście jeśli ktoś tak uważa to zmienię.

> "Rozmawiasz właśnie na kanale #test" -> Wszedłeś na kanał #test

Może być ;-).

> "Odnaleziony Twój adres IP: [212.244.185.117]" -> Znaleziono Twój...

Zmienione.

> "ChanServ udzielił status operatora kanału dla FastViper" ->
> 	a) FastViper otrzymał status operatora kanału od ChanServ
> 	b) ChanServ nadał status operatora...

Wybrałem "B".

> /ping vagla:
> "Czas odpowiedz  od vagla : 0.24 sekund" -> s/odpowiedz/odpowiedzi/
>                ^

Poprawione.

> /ctcp FastViper VERSION:
> "Otrzymałeś wywołanie CTCP VERSION od vagla" s/wywołanie/zapytanie/
> Z innymi CTCP tak samo.

Zrobione.

> "vagla ustawia bana dla *!*wannabe@*.telkab.pl"
> 	a) vagla zabronił dostępu *!*wannabe@*.telkab.pl
> 	b) vagla zabanował *!*wannabe@*.telkab.pl
> 	ustawić bana ? To ani po polsku ani po angielsku ;>

Nie pasuje mi zabronił dostępu (ciężko to skojarzyć z banem). Chociaż co
myślą inni?

> Uff, jak coś jeszcze znajdę to napiszę.
> Generalnie 2 sprawy:
> 1. świetna robota

Miło słyszeć. Mam zamiar wkrótce wysłać to do autora xchata ;]

> 2. co do wszystkiego co napisałem mogę się mylić ;>

E-e ;-). Czekam na dalsze opinie.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter