Re: Xchat i tłumaczenie

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Wto, 30 Kwi 2002, 00:18:31 CEST

On Mon, 29 Apr 2002, Robert Kurtys wrote:

> :))
> popatrz na to spokojnie i przypomnij sobie skecz z holajzą,

za młody widocznie jestem, bo nie pamiętam.

> imo w ten sposob
> zupelnie niepotrzebnie tworzy sie zargon, a Ty patrzysz na to tylko z punktu
> widzenia osob siedzacych od lat na ircu.

śmiem twierdzić, że to właśnie w większości nie-początkujący ircownicy
będą używać xchata. a nawet jeśli spróbuje tego ktoś, kto nie ma pojęcia
o ircu, to dlaczego miałby mówić inaczej niż 95%, za co będzie
najprawdopodobniej tępiony? (patrz użytkownicy MS Chat)

pozdrawiam,
wojtek