SPECS: glibc.spec (HEAD)

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pią, 3 Sty 2003, 13:22:49 CET

On Fri, Jan 03, 2003 at 12:57:02AM +0100, wrobell wrote:

> Czy przy ugprejdzie glibc-devel będę mógł mieć własne dowiązania
> do asm,linux?

Wmieszam się w pół wątku.
Tak właściwie to o co chodzi.

Większość używa dystrybucyjnych kerneli i nie powinno im się utrudniać życia.
Dla pozostałych przygotować jakieś szablony (templates) kernel-custom.spec.
Ogólnie sposób, żeby budować rpm-y z własnym kernelem.
Będzie można nawet zrezygnować z bcondów.  Jeśli ktoś mimo to nie chce mieć
kernela w rpmie to jego/jej problem.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>