SPECS: icewm.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 3 Sty 2003, 18:51:07 CET

On Fri, Jan 03, 2003 at 18:13:08 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wywala X serwer czy X serwer stoi na uruchomieniu icewm i pad icewm
> powoduje zakończenie działania tej aplikacji ?

Wywala X serwer z takim komunikatem:

waiting for X server to shut down xterm-color:
  fatal IO error 32 (Broken pipe) or KillClient on X server ":0.0"

- minimalizacja xterma, albo:

waiting for X server to shut down Gdk-ERROR **:
  Fatal IO error 104 (Connection reset by peer) on X server :0.0.

-minimalizacja gqview.

Możliwe, że to moje opcje przy budowaniu, ale włączone mam jedynie
xfreetype. Na mplayer-dev-eng Filip Kalinski mówił o błędach przy innych
opcjach. Generalnie dużo kodu w obecnej wersji zaczęto przepisywać, ale
patrząc na warningi przy budowaniu - nie skończono. Krótko mówiąc: nie
nadaje się do użytku.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...