SPECS: icewm.spec (HEAD)

Pią, 3 Sty 2003, 19:00:39 CET

On Fri, 3 Jan 2003, Tomasz Pala wrote:

> Wywala X serwer z takim komunikatem:
>
> waiting for X server to shut down xterm-color:
>   fatal IO error 32 (Broken pipe) or KillClient on X server ":0.0"
>
> - minimalizacja xterma, albo:
>
> waiting for X server to shut down Gdk-ERROR **:
>   Fatal IO error 104 (Connection reset by peer) on X server :0.0.
>
> -minimalizacja gqview.
>
> Możliwe, że to moje opcje przy budowaniu, ale włączone mam jedynie
> xfreetype. Na mplayer-dev-eng Filip Kalinski mówił o błędach przy innych
> opcjach. Generalnie dużo kodu w obecnej wersji zaczęto przepisywać, ale
> [...]

Nie mam pewnsci czy rzeczywiście wykłąda się tu jednak X serwer.
Uruchom xinit i w xtermie uruchom icewm-a a nasepnie spróbuj to powtórzyć.
W ten sposób będzie pewność co za co odpowiada bo komunikat może
pochodzić jednak z icewm który kończąc działanie powoduje zakończenie
działnia X serwer.
Na oko wygląda mi to jednak na icewm, a nie X serwer.