Samba i smb.conf

Tomasz Mateja tommat w zsb.gliwice.pl
Sob, 4 Sty 2003, 21:51:22 CET

Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl> wrote:
> (...)
> (...)
> Taa.. Maszyna z taka konfiguracja jako PDC; do domeny podpieta winda95;
> user się loguje i se "synchronizuje" a ktos inny jego hasełko odczytuje
> sobie z c:\windows\user.pwl i ma wjazd na PDC jako jej istniejący user :)
> Moze jestem paranoikiem ale to jest autentyczna historia, która mi się
> kiedyś przydażyła. Od tej pory wystrzegam się "unix password sync".
po raz: nie spotkalem jeszcze kogos kto stosowalby PDC dla win 95
bo po co.......... ;)
po tu: patch nie dotyczyl tego czy to ma byc wlaczone ale tego zeby to
dzialalo tzn zmieniony jest paassword chat w stosunku do oryginalu a nie
wlaczenie/wylaczenie tego

> Miała by to byc opcja domyslna w smb.conf dla PLD?
po tri: heh jak pewnie zauwazyles jest to wykomentowana opcja
po quatro: taki config (;unix password sync = Yes) byl od zawsze
po quince: jest to tylko przykladowy config a patch byl po to by przyklad
byl dobry

Pozdrawiam
--
Tomasz Mateja