instalator: drobne przemyślenia

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Nie, 5 Sty 2003, 12:39:16 CET

On Sun, 5 Jan 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wystarczy ustawić alias na "off" i nic sie nei zamontuje.

chodzi o sytuację, gdy ktoś chce mieć USB, a nie chce mieć
/proc/bus/usb. nie wiem, może jakiś geek, który chce zminimalizować
zużycie pamięci, czy coś takiego. poprawianie rc-scripts to jedyny
sposób wtedy?

> Chcesz pwiedzieć ze te moduły nie sa łądowane automatycznie ?
> Jeżeli tak to gdzieś tam jeszcze tkwi jakis błąd.

nie są. myślisz, że dlaczego w Redhacie tak kombinowali z ładowaniem USB
w rc-scripts?

> Masz to jeszcze gdzieś ?

http://www.bydg.pdi.net/~wojtekka/pld/

pozdrawiam,