SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 10 Sty 2003, 16:46:14 CET

On Wed, Jan 08, 2003 at 09:52:20 +0100, Tomasz Trojanowski wrote:

> Nie, raczej nie przypadek. Otóż fakt, że glibc jest kompilowany na
> builderach w otoczeniu jądra dytrybucyjnego, wynika z właściwości procesu
> budowania. Muszą być jakieś nagłówki, więc dlaczego nie dystrybucyjne.

I te same mają być podczas budowania wszystkiego innego. Tymczasem ich
nie ma.

> Tyle o builderach, natomiast gdziekolwiek indziej nie zakłada się że glibc
> jest kompilowany (czy też *skompilowany*) w otoczeniu nagłówków
> dystrybucyjnych.

I dlatego dystrybucyjny kernel na nagłówki i dystrybucyjny glibc ma mieć
nagłówki.

> A wprowadzenie takiego założenia człowiekowi który i tak
> ma problemy z podstawowymi rzeczami na pewno nie pomoże, a innym tylko
> utrudni pracę, chociażby przez zmuszanie go do rozwalanie bazy zalezności
> przez stosowanie "--nodeps".

Nie czytałeś wątku widzę, więc powtórzę: gcc dupa.c ma mieć dostęp do
tych nagłówków, przy których były budowane wszystkie linkowane z nim
biblioteki (czytaj: glibc i ewentualnie inne, glibc-devel i tak jest
podstawą). Aktualne kernel-headers to nie są te nagłowki. Mam je sobie
wyczarować?

> Whatever. Mogłem napisać rpm -U coś-tam-coś-tam

#define coś-tam-coś-tam

Najlepiej, żeby coś-tam-coś-tam było nagłówkami, przy których budowany
był glibc.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...