SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 11 Sty 2003, 12:26:13 CET

On Sat, Jan 11, 2003 at 09:00:41 +0100, Tomasz Trojanowski wrote:

> A mi właśnie leżą te zależności, jakie pakiety, i czy wogóle powstaną,
> to mi zupełnie powiewa.

To ja proponuję wywalenie *devel i kompilatorów z ftpa, tylko miejsce
zajmują. I tak nie można _prawidłowo_ NIC skompilować.

> Zresztą cały wątek rozpoczął się właśnie od tych
> zależności.

Bo one są rzeczywiste. Poprawna kompilacja wymaga tych samych nagłówków,
a nie jakichś kernel-headers, które wspólne mają tylko linki, i to przez
mylne założenia.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...