kdenetwork.spec

Czw, 16 Sty 2003, 22:24:08 CET

> Dnia Thursday 16 of January 2003 17:03, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
>
> (...)
>
> Dopiero teraz to zauważyłem - czy mógłbys rozwinąć temat?? Moje plany sa
> takie: za tydzień ma wyjść 3.1 final, późnej jeszcze z tydzień - dwa
> zajmie obróbka i18n i włączenia ich do paczek. Jak juz to bedzie zrobione
> (przełom stycznia i lutego) to bedzie merge na head. Będziesz widział
> jakies przeciwwskazania?

Jak bedzie to dopracowane i zsynchronizowane z head - to nie.
Ze zmian, ktore wymagaja wlaczenia, a ktore zauwazylem pobieznie
przegladajac:
- brakujace tlumaczenia (ko, inne ?)
- otoczenie lisy + jej pakiet
- atrybuty .la - sprawdzic
- sprawdzic, czy ikonki / desktopy dobrze sie sprawuja w menu gnome 2 (nie
  mam mozliwosci sprawdzic - trzeba na nest). Jesli nie, to trzeba to jakos
  rozwiazac (choc niekoniecznie tak jak w ra - softlinki)

Trzeba przejrzec dokladniej diffy / changelogi.

  phone (48)(58) 347 14 61