kdenetwork.spec

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 16 Sty 2003, 22:29:54 CET

On Thu, 16 Jan 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:
> I wszystko jasne - KDE - newralgiczny zasób PLD

eee - bez przesady - to ja zacząłęm robić 3.0.5a do update-ów dla RA na
HEAD.... z lenistwa :D Nie chce mi się chrzanić z branchami - na sam
koniec to trafi w odpowiednie miejsce i tyle. Jeżeli chcesz "zająć" HEAD
to daj tylko znać - ja grzecznie się usunę.

Tak BTW to nie mam czasu dokończyć 3.0.5a - to jest *prawie* gotowe.
Wszystkie pakiety się budują, działają i są IMHO niegorsze od poprzedniej
wersji z Ra.
To /prawie/ wynika z tego, że 2 pakiety się nie budują - kdepim i
kdeaddons. A ja nie mam czasu do nich przysiąść, ba nawet nie mam czasu
się wyspać... (wroobel wie jakie herezje wygadywalem dzisiaj o rsyncu...)

Jeżeli są chętni do dokończenia tych 2 pakietów to zapraszam, bo to będzie
chyba całe KDE 3.0.5a gotowe do pieca.

> Powtórzę to co kiedys powiedziałem na #pld - "KDE to taka qr** - wszyscy
> tym gardzą ale BARDZO WIELU używa".

:)
Coś w tym jest :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski