aplikacje WWW

Jacek Rembisz jr178783 w zodiac.mimuw.edu.pl
Sob, 18 Sty 2003, 18:24:04 CET

On Fri, Jan 17, 2003 at 10:16:04PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

Hmm. Przespałem się z tą myślą i koszmarów nie miałem. W sumie racja.

Jak jednak rozkładać pliki do %{_datadir} i/lub %{_libdir}?
IMHO aplikacje powinny lądować do %{_libdir} jeśli są to pliki
wykonywalne tj. CGI, FastCGI zaś skrypty (np. PHP) bez ustawionych bitów x
do %{_datadir}, ale mocnym argumentów nie mam bo kto wie czy takie
podziały zaprowadzą większe uporządkowanie czy też więcej nieporządku.

> Drugim elementem było dorobienie indianinowi w konfiguracji żaby
                                                           --------
Sorry nie mogłem się powstrzymać :))

> standardowo korzystał z /etc/httpd/conf.d/.
> Miałby być tu pliki typu [0-9][0-9]<foo>.conf które przez indianina byłyby
> czytane alfabetycznie czyli tym samym przy powyższym założeniu po kolei po
> numerkach.
>
> Dałoby to tyle że:
[...]

No dobra może być, ale mnie wciąż martwi problem innych serwerów HTTP.
Taki boa zdaje się potrafi odpalić CGI ale czy poradzi sobie
z mapowaniem  katalogów? Używa ktoś boa? Może coś na ten temat
powiedzieć? Jeśli aplikacja to dwa skrypty CGI to po co zatrudniać
apacha? Bo jeśli nikomu nie zależy to i nie ma się czym przejmować.

Jacek