SPECS: perl-Data-Dump.spec (HEAD)

Śro, 8 Paź 2003, 15:30:25 CEST

Bartek Jakubski wrote:

> Nie widzę teraz kontekstu, chodziło mi o wrzucanie nazwy modułu do
> Summary.

A ja pisalem o konwencji nazewnictwa. Nie przypominam sobie, zeby slowo
"konwencja" wystapilo w innym kontekscie...

> To źle.

... jak wiele innych.
Zasoby czasowe wiekszosci deweloperow sa ograniczone.

> Niespisane zasady jestem gotów uważać co najwyżej za wskazówki.

Jesli sa ogolnie przyjete zadza sie u nas takimi samymi prawami jak
niespisane.

Ale _skrot_ lub _streszczenie_ czegos.
Czego, jesli nie opisu ?

  phone (48)(58) 347 14 61