Ktoś mi to może wytłumaczy...

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Sob, 31 Lip 2004, 11:08:44 CEST

Dnia Sat, 31 Jul 2004 03:06:05 +0200
Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> nabazgrał:

> Tak.

Niekoniecznie.

> Właśnie sobie kilka razy java-blackdown spakietowałem...

Dla użytkownika to robią buildery, chyba mogą z troszkę dłużej pomęczyć
się, by miał wygodniej?

> Często. A przy wysokim load czekanie jest dobijające. Nie wspominając
> o zużywanej pamięci, która może łatwo doprowadzić do swapowania.

Przy większych paczkach tak - ale czy często się wymienia np. KDE
podczas gdy iluś tam userów na nim pracuje? IMHO może być nieprzyjemnie
gdy kopia w pamięci będzie się różniła od kopii na dysku. Może brak mi
odpowiedniego doświadczenia, jednakże moich zwykle się prosi o
przerwanie pracy na parę minut i wyjście na kawę, a dzięki temu load
spada i szybciej się upgrade robi. Jednakże to tylko tak IMHO...

> Pół minuty...

...razy kilkaset (?) paczek przy instalacji z Internetu robi czasem
różnicę...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban