SPECS: udev.spec - updated to 0.27; udev dir is /udev and it stays...

Sob, 19 Cze 2004, 00:51:13 CEST

On Saturday 19 of June 2004 00:54, wrobell wrote:

> nieprawda - zamontuj fs-a (np.: tmpfs, czy jak mu tam obecnie)
> pod /dev i nie bedzie problemu
Prawda. Nie chcę tracić normalnego /dev'a, a tym samym tmpfs mi tu nie
potrzebny.

> po co Ci obydwa?
Eksperymenty, testy etc. Zepsuje sobie udev'a - nic wielkiego się nie stanie.

> i w FHS?
Nie.

> oraz soft ktory chce /dev (w zdecydowanej wiekszosci)
ln -s udev dev i gotowe.

Twoja metoda nie daje takiej elastyczności.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux