SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 1 Lis 2004, 13:54:13 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 13:50:52 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> To masz pH? (czyt. błąd w pakiecie...)

Nie. Mam niezmodyfikowany konfig.

> Już to raz tłumaczyłem - te wpisy nie mają nic wspólnego z moją prywatną
> konfiguracją.

Mają - bo ty sobie uznałeś, że będziesz kasował po 60 dniach
kwarantannę.

> Chyba jednak jest...

> 1. Trochę kultury, dresie.
> 2. Nie ośmieszaj się i _najpierw_ sprawdź co znaczy słowo "kwarantanna" :)

Miejsce okresowej izolacji. Domyślną akcją po odbyciu kwarantanny jest
wypuszczanie z niej, a nie eksterminacja. Czyli akcja zgoła przeciwna do
katalogu tymczasowego, gdzie akcją podejmowaną po przeterminowaniu jest
likwidacja.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/