SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 1 Lis 2004, 14:00:23 CET

On Mon, 1 Nov 2004, Tomasz Pala wrote:
> Nie. Mam niezmodyfikowany konfig.

...czyli pasuje ci domyślna konfiguracja dystrybucji ;)

W sumie można dorzucić triggera, który będzie wyświetlał informację co i
gdzie było zmienione w tym temacie.

> Mają

Z moją? Niewiele. I proszę, nie przekonuj mnie co ja mam, a czego nie mam,
ok?

> bo ty sobie uznałeś, że będziesz kasował po 60 dniach kwarantannę.

Propozycja innego terminu?
90 dni?

> Miejsce okresowej izolacji.
          ^^^^^^^^^

Okresowej, a nie magazyn...

> Domyślną akcją po odbyciu kwarantanny jest wypuszczanie z niej, a nie
> eksterminacja. Czyli akcja zgoła przeciwna do katalogu tymczasowego,
> gdzie akcją podejmowaną po przeterminowaniu jest likwidacja.

Tymczasowy znaczy też przejściowy. Czyli powinno być przeniesione przez
admina lub automatycznie w inne miejsce. Ale nie stałe miejsce...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost