SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 3 Lis 2004, 01:15:38 CET

On Tue, 2 Nov 2004, The Undefined wrote:

> co się przejmujesz.
> ockniesz sie w momencie gdy wirusy w /var/spool/amavis/virusmail
> "zjedzą" Ci kilka giga przeznaczone na /var/spool i w tym momencie sie
> ockniesz że trzeba było ustawić gdzieś tam jak szybko ma to być
> czyszczone ;)

A ja takie rzeczy jak wirusy poprostu odrzucam 550 na poziomie sesji SMTP.
I nic serwera nie zasmieca.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-