SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

havner havner w smtp.kamp.pl
Czw, 4 Lis 2004, 03:47:25 CET

On Wed, Nov 03, 2004 at 08:23:47AM +0100, The Undefined wrote:

> robisz upgrade, czytasz warning, poprawiasz.
> zachowujesz sie jak admin
> robisz upgrade, nic nie czytasz masz pretensje - zachowujesz sie jak...
> ;)

To moze zrobmy cos w stylu dpkg-reconfigure (czy jak to sie zwalo, to
czego sie mmazur przestraszyl)

Dzien dobry cioto, debilu i lame-adminie, tu tmpwatch.
Czy zyczysz sobie laskawie abym usuwal poczte z kwarantanny po jakims
czasie?

tak/nie

A wiec niech tak bedzie moj Panie, do zobaczenia przy nastepnym
upgradzie.

;-)))

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org