vfolders

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 17 Lis 2004, 20:26:57 CET

> +1 (za wielokrotnymi wpisami) Znacznie ulatwia znalezienie pozadanej
> aplikacji -- po dlugim czasie niekorzystania z menu, musialem przejrzec
> cale menu w poszukiwaniu evolutiona - dla mnie naturalne, ze powinien
> (tez) byc w network, a nie (tylko) w office.

IMHO bezsens. Jak ktos dlugo nie korzysta, to mu powinno byc wszystko
jedno. Jak ktos korzysta non-stop to podwojne ikony sa oglednie mowiac,
denerwujace (i trzeba tracic czas na ich usuwanie). Moze w takim razie
walniemy wszystko na desktop zeby "rzadko" uzywajacy wiedzieli gdzie
szukac? Jezeli juz maja byc wielokrotne pozycje w menu dla pojedynczego
programu, to prosze o rpmtaga ktorym bedzie mozna sie ich ladnie pozbyc
na etapie instalacji paczek.

M.