kdebase się nie buduje

havner havner w smtp.kamp.pl
Czw, 18 Lis 2004, 20:11:20 CET

On Thu, Nov 18, 2004 at 06:23:49PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Mnie to przerasta... Czyli Torvalds przyznaje że .h są zepsute, ale
> odmawia przyjęcia poprawek, tak?? Jeśli tak jest w istocie to gość jest
> psychiczny i należy trzymać się zdala od tego co robi :/

Nie uzywaj, nikt nie kaze, masz zawsze *BSD.
A zalatujace psychoza to wydaje mi sie Twoje ciagle odmawianie RW. Fakt,
jestem w PLD krocej niz Ty i nigdy nie dotarly do mnie zadne powody
takiego stanu rzeczy. Moglbys to wyjasnic? Bo zaczelo to juz za daleko
zachodzic.

> To chyba nie tak prosto. Kernel mam w /usr/src, libc-kernel-headers jest
> w /usr/include. Jak nałożyć patcha na jedno i drugie?
>
> Potem następny problem: patch prawdopodobnie na jedno (kernel) się
> nałoży, a na lkh już nie - bo są zmodyfikowane (co IMO świadczy również
> o tym, że używając ich wprowadzam w błąd programy).
>
> Ale załóżmy że i to się w jakiś magiczny sposób uda. Przychodzi update
> lkh i co teraz? Zostaję z połatanym kernelem, nie połatanym lkh i
> kombinacja zaczyna się od nowa.
>
> Poważnie nazywacie TO "rozwiązaniem"?

Tak, kto powiedzial, ze kernel _musi_ miec te same naglowki co
wykorzystywane przez userspace?

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org