ghc w ac (ppc/alpha)

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 25 Lis 2004, 13:50:38 CET

Hej :)
Fajnie by bylo miec ghc(a co za tym idzie np darcs-a) w ac jeszcze. Architektury:
i586,i686: dzialaja jako native, byly bootstrapowane przez kogos(?) w
nescie.
Teraz dorobilem:
- i386/athlon zbootstrapowalem samemu w chroocie
- amd64/sparc zbootstrapowalem z debiana jako unregistered(sparc
  teoretycznie moze dzialac jako registered, mi sie jednak nie udalo...
  skompilowac sie skompilowal, ale proba kolejnej samokompilacji
  konczyla sie segfaultem)

wyniki sa na ftp://ftp.pld-linux.org/people/undefine/ghc

probowalem dzieki pomocy ankrego zrobic bootstrap na alphie, ale... albo
czegos nie kumam, albo tez cos nie dziala ;)
wersja z debiana ma jakiegos memleaka i gdzieniegdzie zaczyna sobie
alokowac pamiec, po czym po alokacji okolo 700 mb sie sypie ;)

crosskompilacja z athlona wywala sie na kompilacji bibliotek potrzebnych
dla stage2 - probuje wywolywac kompilator z alphy(-mieee), co mu sie nie
udaje z uwagi na to ze to jeszcze natywna kompilacja.

Dostepu do ppc nie mam w tej chwili zadnego(a przynajmniej o zadnym nie
wiem...), wiec tam nic nie rusze.
Ktos moglby zajrzec na to i sprobowac cos zrobic z athlon/ppc?
Czy lepiej sobie sprawe olac i zrobic exclusivearch? ;)
Sprawa jest dosyc pilna z uwagi na mrozenie AC.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała