SOURCES: mozilla-const_cast.patch (NEW) - new patch

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 26 Lis 2004, 01:00:56 CET

Tomasz Wittner wrote:

> [...]
>
> cvs rm -f -m'- removed due to meaningless comittlog' mozilla-const_cast.patch
>
> Brak sensownych commitlogów do wprowadzanych zmian świadczy o bezmyślności.
> Właśnie spojrzałem do PLD-doc/HACKING - to już nie tylko bezmyślność ale i
> ignorancja.

A co ja mam pisać do jednolinijkowego patcha, który możliwe, ze nawet
nie jest on poprawny (niby się buduje i działa, ale nie mam pojęcia, czy
to tak powinno być).

Wersje patch nijak sie mają do wersji specy i ciężko czasem jedno z
drugim powiązać, więc myślę, że zdecydowanie lepiej patche opisywać w
commitlogu speca. Jeśli sprawia to takie problemy, to następnym razem
postaram sie napisać coś więcej. (choć w tym akurat wypadku nie bardzo
jest się nad czym rozwodzić).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa