SOURCES: mozilla-const_cast.patch (NEW) - new patch

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 26 Lis 2004, 08:35:03 CET

On Fri, 26 Nov 2004, [ISO-8859-2] Jakub Piotr Cłapa wrote:
> A co ja mam pisać do jednolinijkowego patcha,

Napisać co on robi.
To, że jest to jedna linijka wcale nie znaczy, że nie ma on dużego
znaczenia... Z małego wycinka kodu przeważnie wiele nie wynika przy
oglądaniu commit-loga.

> który możliwe, ze nawet nie jest on poprawny (niby się buduje i działa,
> ale nie mam pojęcia, czy to tak powinno być).

...co świadczy, że nie powinieneś wogóle go dodawać, bo nie wiesz co on
robi... ładnie...

> Wersje patch nijak sie mają do wersji specy i ciężko czasem jedno z
> drugim powiązać, więc myślę, że zdecydowanie lepiej patche opisywać w
> commitlogu speca.

w specu _też_ powinno to być opisane. Conajmniej jaki patch został dodany,
jeżeli jest on opisany przy commicie samego patcha.

Ciężko powiązać? Jakoś nigdy nie miałem z tym jakichkolwiek problemów...
Od tego są tagi i daty.

> Jeśli sprawia to takie problemy, to następnym razem postaram sie napisać
> coś więcej. (choć w tym akurat wypadku nie bardzo jest się nad czym
> rozwodzić).

Staraj się, staraj :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost