ghc w ac (ppc/alpha)

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 26 Lis 2004, 22:44:14 CET

On Fri, Nov 26, 2004 at 10:20:54PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Ok, jak np. SDL nie będzie się chciał zbudować na alphie to będziemy dawać
> ExclusiveArch zamiast poprawiać.

Dopoki ktos nie poprawi: TAK

> Undefine i Ty racji nie macie. Co innego gdyby ghc nie supportował alphy (tu
> wpisz inne arch) oficjalnie.

Mam juz dosc calej Twojej osoby z Twoimi glupi teoriami i
niekonsekwencja. Chcesz robic nesta, rob, ale od AC sie odstosunkuj.
Tez moge napisac, ze moj super duper projekt dziala gdzies tam i
oficjalnie to oglosic. Co z tego? Mu nie jestesmy ghc, jestesmy PLD i u
nas nie dziala. Po cholere kogokolwiek oszukiwac. Zacznie dzialac,
wywali sie z EA, nie dziala, ma tam byc. To naprawde nie jest trudne.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org