ghc w ac (ppc/alpha)

Pią, 26 Lis 2004, 23:09:03 CET

On Friday 26 of November 2004 22:44, havner wrote:

> Dopoki ktos nie poprawi: TAK
IMO to pomyłka.

> Mam juz dosc calej Twojej osoby z Twoimi glupi teoriami i
> niekonsekwencja.
To jest wyłącznie Twój problem, który nas nie interesuje. Podaj jakieś
argumenty za swoją interpretacją ExclusiveArch bo obecnie jest ich zero
(stwierdzenie ,,TAK'' argumentem nie jest).

> Chcesz robic nesta, rob, ale od AC sie odstosunkuj.
Byłem pewien, że to ma być na head. Na ac-branch sobie może być - to Twoja
działka.

> Tez moge napisac, ze moj super duper projekt dziala gdzies tam i
> oficjalnie to oglosic. Co z tego?
Może wyniknąć, że piszesz prawdę albo kompletne bzdury.

> Mu nie jestesmy ghc, jestesmy PLD i u
> nas nie dziala. Po cholere kogokolwiek oszukiwac. Zacznie dzialac,
> wywali sie z EA, nie dziala, ma tam byc. To naprawde nie jest trudne.
Pierwsze co to by wypadało się dowiedzieć dlaczego nie działa. Wyskakiwanie z
tego typu pomysłami bez uzasadnienia to pomyłka. Skądś w końcu są paczki dla
Debiana (a cudów nie ma).

Dla mnie znaczenie ExclusiveArch jest zupełnie inne niż dla undefine/havnera.

IMO limitowanie przez EA powinno dotyczyć programów które:
- nie działają na danej arch i nigdy na niej nie działały (np. binarki x86)
- program nie działa na arch innych niż xyz oraz maintainerzy nie wspierają na
tych innych arch

Hm, ile to już razy z glibcem były problemy, a to na alphie, a to na sparcu?
We dwóch proponujecie ładować ExclusiveArch w takich przypadkach.
ExclusiveArch jest sygnałem: tak ma być, ten program z tą arch nie
współpracuje, to nie jest błąd. Kto się w takiej sytuacji weźmie za
poprawianie? Widzę te tłumy chętnych...

[22:50]* havner to much beer....
hm, mamy wyjaśnienie?
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/