[AC] /dev/discs - i złe uprawnienia

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Śro, 6 Paź 2004, 17:10:55 CEST

Użytkownik Jakub Bogusz napisał:

> A jak będzie pusty katalog to znajdzie?
> Raczej ten sam efekt będzie.
> Jeśli tam coś szuka urządzeń, to po to, by je znaleźć na systemach
> z devfs - bo to dla nich ten katalog jest specyficzny.

czekaj bo nie rozumiem... nie bo nie ? przeciez mowie ze to w praktyce
sie nie sprawdza, czemu sie upierasz ze jest dobrze jak jest zle ?
Efekt jest taki ze nie uzywam devfs, w /dev/discs mam :
lrwxrwxrwx   1 root disk    10 2004-02-26 09:26 cdrom0 -> /dev/cdrom

i to działa, k3b powiedziało mi ze nie mam zadnego napędu nie mogąc
przejrzec tego katalogu.

--
Marcin Krzyżanowski