[BUG]: chkconfig --add w %post

Przemysław Białek lobo w chello.pl
Sob, 15 Sty 2005, 21:51:28 CET

On Sat, Jan 15, 2005 at 08:36:10PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Do ustawiania jest chkconfig on/off.
> chkconfig w PLD jest załatany, żeby opcja --add nie zmieniała tych
> ustawień.
Dzieki za wytłumaczenie.
Rozumiem dlaczego w tej chwili tak to działa, aczkolwiek, nie bardzo mi
ten mechanizm pasuje. Mam kilka usług (m. in. samba, clamav, postgresql),
których nie startuję u siebie w domu prawie w ogóle. Clamava używam
tylko poprzez procmaila (brak mi czasu/brak mi wiedzy żeby podzielić
clamava na mniejsze kawałki i wydzielić osobno demona). Nie chcę ich
odinstalowywać, a chkconfig --del jest najlepszym rozwiązaniem, gdzyż
nie używane skrypty nie opóźniają startu systemu, jak w przypadku
'chkconfig --levels 2345 usluga off' (wiem, że marudzę ;).

--
Pozdrawiam
Przemysław Białek