rpm - binarki 32/64-bitowe [Re: fontconfig]

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 25 Sty 2005, 00:03:33 CET

On Monday 24 of January 2005 23:42, Jakub Bogusz wrote:
> W Ac jest znacznie starszy snapshot.
>
> W sumie nie widzę większych przeciwskazań dla rpm-a 4.4 (z taga
> w cvs.rpm.org; albo 4.4.1 z brancha - nie wiem, czy został "wydany",
> jako że na branchach nie ma tagów podwersji).
> Oczywiście bez flag wymagajacych gcc >= 3.4, które są w makrach na HEAD.
Jak dla mnie nie ma co się trzymać przy archaizmach. Niechciałbym abyśmy
wydali "starodawny" system. To się mija z celem. A niemożność zainstalowania
dualnych paczek ogranicza dość znacznie możliwości architektury. IMO należy
wpuścić nowego rpma do Ac. Chciałbym również podkreślić, że amd64 to nie
jedyna architektura, na której coś może chodzić dualnie. Mamy jeszcze
sparc{,64} i em64t(tutaj się nie znam). Nie ograniczać się, jak robić
dystrybucje, to porządną. Tak, żeby inne pozazdrościły ;-)

Ktoś przeciw?

Więc do Ac wędruje rpm 4.4.1, a CDG niech nie marnuje prądu na commitowanie
sprzeciwów, bo słowa niepoparte konkretnymi argumentami nic nie znaczą.

EOT