rescuecd - propozycja

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Wto, 25 Sty 2005, 20:20:33 CET

It seems like on Tuesday 25 of January 2005 19:29, Mateusz Kamiński typed:
> Właśnie wypróbowałem. I to co mnie boli, to ze po starcie systemu nie
> wyrzuca np. informacji z najważniejszymi programami jakie oferuje
> rescuecd(np. najważniejsze programy z infa ze strony) jak np. w
> SystemRescueCD (http://www.sysresccd.org/) tylko jakiś "Read ...
> faq.txt", w którym i tak nic ciekawego nie ma...
>
> Autor ma w planie coś takiego?

Znaczy co? ls /{usr/,}{s,}bin w ~/.*shrc?

Tego ani nie ma specjalnie dużo, żeby się w natłoku pogubić, ani nie służy
do celów, w których różnorodność i niezdecydowanie są częste (odpalę sobie
RescueCD, coby w coś pograć, tylko w co?). Przecież uruchamiając system z
_Rescue_CD, robisz to w konkretnym celu. I nie bardzo rozumiem, czemu
miałoby takie listowanie plików służyć. Chyba, że admin dupa i nie wie od
czego zacząć, gdy się coś sypnie.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php