rescuecd - propozycja

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 26 Sty 2005, 00:11:40 CET

On Tue, 25 Jan 2005, Mateusz Kamiński wrote:
> Wiem o tym. Przydałaby się taka lista (jeśli nie ma) na płytce, nie wiem
> czy każdy wie do czego każdy z wymienionych programików służy. A nieraz
> zwykły user też chciałby naprawić dysk, czy cóś.
>
> Tak mi na myśl przyszło, że nie każdy pamięta do czego służy każdy z
> setek programów.
>
> Wiem, że szczególnie PLD nie jest zbyt user-friendly, ale jeden plik txt
> wiecej, i dodatkowa linijka w startowym bannerze to nie wiele?

Wiesz jak to działa wszystko. Napisz i podeślij autorowi. Pewnie nie
będzie się bronił przed włączeniem :)

Tak ode mnie - w rescuecd najnowszym miałem potężny problem z dyskiem
działającym na ata_piix. Tradycyjne piix, które we wcześniejszych
kernelach 2.4 łapało ten kontroler - teraz już nie działa. A nowego modułu
nie ma. To jest IMO ewidentnie do poprawienia.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost