rescuecd - propozycja

Mateusz Kamiński matipl w ds.pg.gda.pl
Wto, 25 Sty 2005, 21:01:00 CET

Dnia 25.01.05 o godzinie 19:39 +0100, użytkownik Adam Gołębiowski napisał(a):

> Uhm. Informacje takie są na stronie projektu...

Wiem o tym. Przydałaby się taka lista (jeśli nie ma) na płytce, nie wiem
czy każdy wie do czego każdy z wymienionych programików służy. A nieraz zwykły
user też chciałby naprawić dysk, czy cóś.

Tak mi na myśl przyszło, że nie każdy pamięta do czego służy każdy z setek
programów.

Wiem, że szczególnie PLD nie jest zbyt user-friendly, ale jeden plik txt
wiecej, i dodatkowa linijka w startowym bannerze to nie wiele?

--
Mateusz 'matipl' Kamiński