OpenOffice -- zmiany na gorsze :-(

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 27 Sty 2005, 08:49:46 CET

Dnia 26-01-2005, śro o godzinie 19:46 +0100, robert j. wozny napisał(a):

> hint3: (może), zapomieć o -O2 w czasie budowania calc'a na 686.

Jeszcze przydała by się poprawka na współpracę z GTK+ 2.6.x - bo dialog
zapisywania się wywala (problem znany u twórców ooo-builda, tyle, że oni
koncentrują się teraz na OO 2.0)
Jak na razie jest obejście poprzez export SAL_USE_VCLPLUGIN=generic albo
używanie libów KDE :/

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.