OpenOffice -- zmiany na gorsze :-(

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 31 Sty 2005, 08:57:31 CET

On Mon, Jan 24, 2005 at 10:42:57PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> Robiłem dzisiaj upgrade paru rzeczy i przy okazji upgrade'nął się
> OpenOffice. Wcześniej było chyba 1.1.2, teraz jest openoffice-1.1.3-3.

Dobra panowie.
Na te 1.1.3 to ja się chyba jako 1 nacięłem.
Ratunkiem jest plik.tar z 1.1.2 :) + lista pakietów jakie
są w nich zawarte.
Albo mam jakies stare ISO z których można wyjąć te pakiety.
Jak chcecie mogę wystawić.

Co do 1.1.3  z pld to takie błędy jak:
1. wyciaganie danych z odbc nie działa
2. zapisywanie dokumentów writer/calc się wyburacza
3. zalagowywanie się okna z dokumentem.
To jakoś pld specyfic, bo mi 1.1.3 z ichniego ftp'a nie robiło
takich psikusów.

A ja czekam na 1.1.4 w pld, moze bedzie lepiej, bo aktualnie mam
protezę z tar.gz ... :(

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba