PLDWWW: pl/FAQ

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Czw, 27 Sty 2005, 21:27:05 CET

Dnia 27-01-2005, czw o godzinie 20:21 +0100, Mariusz Mazur napisał(a):
> Taki, że równie dobrze ja to mogłem napisać od zera. Tyle samo czasu by mi
> zajęło, co poprawianie...

znaczy sie, ze moglem napisac do Ciebie cos w rodzaju: "kumpel mnie
pytal, jak znalezc danego speca, majac tylko paczke oraz jak znalezc jak
kompilowane byly dane paczki. wez napisz w faq, ze to sie robi przez rpm
-q bleble, a to drugie via buildlogs."? -- to chyba jest "wezmy i
zrobcie", i rozumiem ze to jest sygnal do stosowania takich praktyk na
"PLDWWW"?

> Zasada pracy nad tą stroną jest prosta - albo się przykładasz do tego, co tam
> umieszczasz, albo prosisz kogoś, by w wolnym czasie twój tekst dopracował i
> dopiero wtedy umieścił.

albo prosil, by napisal od zera [bo tylez samo czasu zajmie]... jasne...
druga sprawa: nigdzie nie bylo napisane o tej prostej zasadzie (swoja
droga troche przypomina nupedie, czy jak jej tam bylo)

> [...]
> czasu, by się nią opiekować. Ale jeśli to moje opiekowanie się ma wyglądać
> tak, że przychodzę i chcąc nie chcąc poprawiam pół tekstu, żeby nie straszył
> odwiedzających, to mogą od razu wszyscy stwierdzić, że chcą mieć drugi cvs, a
> nie stronę i ja sobie dam spokój.
>
> Podsumowując: albo przy jej robieniu ludzie będą się wykazywali jakąś
> dbałością o szczegóły, albo ja umywam ręce i spokojnie czekam, aż ona zmutuje
> do klasycznego, czterojęzycznego (w większości polski i polskawy,
> gdzieniegdzie angielski i angielskawy) potworka.

odwalasz [popr. wykonujesz] kawal dobrej roboty. chcialem tylko pomoc,
dodajac jakies materialy w mysl zasady, ze jak juz cos jest, to szybciej
dolacza sie inni by tez troche dodac. widac - mylilem sie i
przysporzylem Ci tylko zmarnowanych paru chwil, za co bardzo Cie
przepraszam. pustka jest najwyrazniej lepsza... (gdyby nie to, ze juz
poswieciles czas i to poprawiles na poprawna polszczyzne, to bym to
usunal, by nie psulo wiki)

pozdrawiam
-pawel

--