PLDWWW: pl/FAQ

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 27 Sty 2005, 22:02:39 CET

On czwartek 27 styczeń 2005 21:27, Paweł Żurowski wrote:
> znaczy sie, ze moglem napisac do Ciebie cos w rodzaju: "kumpel mnie
> pytal, jak znalezc danego speca, majac tylko paczke oraz jak znalezc jak
> kompilowane byly dane paczki. wez napisz w faq, ze to sie robi przez rpm
> -q bleble, a to drugie via buildlogs."? -- to chyba jest "wezmy i
> zrobcie", i rozumiem ze to jest sygnal do stosowania takich praktyk na
> "PLDWWW"?

Jeśli nie miałeś czasu, by to napisać jak trzeba (czyli żeby ten tekst się
nadawał do publikacji), to, tak jak pisałem, trzeba było umieścić to na swoim
~ i zaznaczyć w komentarzach, żeby to ktoś poprawił. Ja bym to
najprawdopodobniej zrobił tak, czy siak, tylko nie lubię, jak się mnie stawia
przed faktem dokonanym, że jak tego nie poprawię jużterazwtejchwili, to to
będzie straszyło na głównej.

> albo prosil, by napisal od zera [bo tylez samo czasu zajmie]... jasne...
> druga sprawa: nigdzie nie bylo napisane o tej prostej zasadzie (swoja
> droga troche przypomina nupedie, czy jak jej tam bylo)

Tak, dodam informację o tym, żeby nie umieszczać niedokończonych tekstów
bezpośrednio na głównej.

A co do wikipedi, to imo jest to głupio zrobiony projekty, gdy struktura
organizacyjna jest idealnie płaska. Wyobrażasz sobie co by było, gdyby nie
było u nas rmów z władzą decyzyjną i cdg jako instancji odwoławczej? Bo mi
się wydaje, że żadnej decyzji by się nie dało podjąć :)