Squid.

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 6 Mar 2005, 23:17:34 CET

Mniej wiecej Sun, Mar 06, 2005 at 05:40:25PM +0100, zainteresowany Jan Rekorajski rzekl:

> Yyy, squid na xfs? Gruuuby blad. To dlatego masz te zastoje - jurnal sie
> syncuje. Poza tym xfs poprostu nie nadaje sie na cache squida.

E tam, mam od lat na wielu systemach, nic takiego nie zauważyłem.

> Uzywaj do tego albo ext2 (noatime,nodiratime) albo reiserfs (notail,noatime,nodiratime)
> i aufs squid storage.

taaa, reisera to miewam tak do pierwszej wywałki, po prostu rozlatuje
się calutki fs, a nie wiem czy się da naprawić, bo mkfs.xfs -f jest za
szybki, żebym czekał wiele godzin, aż łaskawie reiser coś naprawi.
I w życiu bym na ten fs nie dał wartościowych plików.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%