[OT] Reiserfs ( było Re: Squid.)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 7 Mar 2005, 10:35:31 CET

Dnia niedziela, 6 marca 2005 23:17, Zbyniu Krzystolik napisał:
> Mniej wiecej Sun, Mar 06, 2005 at 05:40:25PM +0100, zainteresowany Jan
Rekorajski rzekl:

> taaa, reisera to miewam tak do pierwszej wywałki, po prostu rozlatuje
> się calutki fs, a nie wiem czy się da naprawić, bo mkfs.xfs -f jest za
> szybki, żebym czekał wiele godzin, aż łaskawie reiser coś naprawi.
> I w życiu bym na ten fs nie dał wartościowych plików.

Da się naprawić, nawet jak Ci ktoś śrubokręt w partycję wsadzi (przynajmniej
efekt w postaci ilości badblocków był podobny wtedy). Fakt, troszkę to trwało
ale większość potrzebnych plików udało się odzyskać...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban