emphasis - klient mpd pod e17 (nowe spec'e - exml.spec, enhance.spec i emphasis.spec)

Paweł Chmiel golecpch w interia.pl
Wto, 12 Sie 2008, 14:45:33 CEST

Bartłomiej Zimoń pisze:

> na przyszlosc ta linijka powinna wygladac tak :
> %attr(755,root,root) %ghost %{_libdir}/libenhance.so.0
>
> qboosh mnie poprawia z tym w kazdym specu - teraz bede juz pamietal ;)
>
> Ikonka do emphasis powinna znalezc sie w %{_pixmapsdir}
> w pliku .desktop nie powinna miec rozszerzenia.
>
> Pawel jesli chodzi o evas.spec to wypuszczenie lekko nowszego xcb-util poprawilo
> tylko czesc bledow.
> Bedzie trzeba xrender_xcb  wylaczyc tymczasowo xcb wogole poniewaz polega on na starym xcb-util.

Wiem :). Podeslalem nawet na liste poprawke do spec'a ktora wylacza
budowanie xrender_xcb i z ta poprawka buduje sie bez problemu.
A z obecnym xcb (z wlaczonym xrender_xcb) to sie nawet snap z cvs wywala
w tym samym miejscu:/.

Co do tych plikow .desktop to dzieki za informacje, bo widzialem ze
nieraz sa podmieniane te pliki, ale nigdzie nie moglem znalezc info
dlaczego tak jest robione.

PS
Widziales moze ecomorph??;]
(http://code.google.com/p/itask-module/wiki/Stuff)