Re: emphasis - klient mpd pod e17 (nowe spec'e - exml.spec,enhance.spec i emphasis.spec)

Bart. uzi18 w o2.pl
Wto, 12 Sie 2008, 16:46:09 CEST

Dnia 12 sierpnia 2008 14:45 Paweł Chmiel <golecpch w interia.pl> napisał(a):

> Wiem :). Podeslalem nawet na liste poprawke do spec'a ktora wylacza
> budowanie xrender_xcb i z ta poprawka buduje sie bez problemu.
> A z obecnym xcb (z wlaczonym xrender_xcb) to sie nawet snap z cvs wywala
> w tym samym miejscu:/.

Tutaj male sprostowanie xrender_xcb sie nie skompiluje z xcb-util 0.2.1
za to soft_xcb juz powinien (poniewaz wczesniej wymagal on xcb-util z svn).

Dlatego wieczorkiem wrzuce Twoja poprawke i wlacze domyslnie soft_xcb.

> PS
> Widziales moze ecomorph??;]
> (http://code.google.com/p/itask-module/wiki/Stuff)

Tak jakis czas temu.
Normalnie korzystam z kde. "e" uaktualnilem w cvs do "najnowszego" snapa
ze wzgledu na prosbe jednego usera PLD.

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń