emphasis - klient mpd pod e17 (nowe spec'e - exml.spec, enhance.spec i emphasis.spec)

Paweł Chmiel golecpch w interia.pl
Pią, 15 Sie 2008, 17:16:26 CEST

Paweł Chmiel pisze:
> W zalaczniku spec'e do klienta mpd pod E17
> (http://emphasis.tuxfamily.org/). Kolejnosc budowania taka jak w tytule
> wiadomosci. Aktualnie korzystam z tej aplikacji i jak narazie nie zdazyl
> mi sie zaden jej crash, nie wplywa ona takze na stabilnosc Enlightenment.
>
> PS
> Jezeli to jest snap (zrobiony przeze mnie) z cvs to czy musze dolaczyc
> spakowane snapshoty do wiadomosci lub gdzies wrzucic??

Aha jakby ktos zauwazyl ze po uruchomieniu tlo programu jest czarne i
brakuje przyciskow itp to wtedy wystarczy

poldek -i etk

Zapomnialem  dopisac do spec'a
Requires:	etk

Jakies inne problemy/sugestie zw z e17 w PLD -> pw na forum, email lub
gg(numer mam w profilu na forum)

Pozdrawiam Pablo

Prosty kredyt na wszystkie potrzeby.
Od 1000 zl do 120 000 zl.