Centralne uwierzytelnianie pldowe

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Śro, 23 Sty 2008, 15:23:44 CET

Dnia Sat, 19 Jan 2008 14:07:34 +0100
Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> napisał(a):

> Czy komuś się nudzi na tyle, żeby zrobić jakiś dobrze przemyślany
> centralny system uwierzytelniania pld-owy? Bo teraz mamy osobno konta
> w:
>
> - cvs/svn
> - nie zdziwiłbym się, jakby ktoś jeszcze gdzieś git-a, albo co
> postawił
> - buildery ac
> - buildery th
> - nie zdziwiłbym się...
> - wrzutnik distfilesowy?
> - jabber
> - konta shellowe na co bardziej dedykowanych pld-owo maszynach
> [...]

hmm, me?

jakieś półtora roku temu szykowałem takie coś do pracy: farma PLD,
konta uwierzytelniane i autoryzowane w pgsql. Ostatecznie z powodów
licencyjnych wszystko jest na redhacie + ldap, niemniej założenia
ciągle gdzieś mam no i ileś razy już takie środowisko zestawiłem...
(generalnie: poczta, svn, jabber, shell, www/ftp...)
więc gdyby się jeszcze znalazł ktoś kto się orientuje technicznie w
aktualnym stanie (mmazur?)... to może udałoby się coś w tej kwestii
konkretnego zdziałać :)

Tomasz Rutkowski, e-mail/jid: alucard w nospheratu.net, +48 604 419 913