Wersjonowanie (super słówko) paczy (też niezłe).

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 3 Mar 2009, 16:03:48 CET

Grzegorz Sterniczuk anonsuje::

> Nadpisze, ale nadal będzie można uzyskać starą wersję, albo poprzez
> rewizję, albo poprzez tag o ile taki zostanie przypisany do danego pliku
> (dzieje się tak np. kiedy pakiety wędrują na buildery, albo kiedy
> ręcznie otagujesz jakąś rewizję jako AC-branch np.).

A jeśli nie chcę zmieniać brancha (to na razie będzie na pewno HEAD)?
Jeżeli zostaje w tym samym tagu, to jednak zdałoby się to ponumerowanie?
Czy to będzie grzech rozrzutności?
--
WK